nalie

Alla inlägg under juli 2013

Av Elina Gustafsson - 24 juli 2013 21:57

Hej hej!
Måndag , Tisdag , Onsdag har jag varit i Stockholm på massa museum.
Vi har gått på Naturhistoriska , Cosmonova , Skansen , Vasa museumet , Nordiska , Slottet & Aquaria vatten museum.
Vi hann så klart inte alla på samma dag så vi sov över i vår lägenhet.
Våra kusiner följde med oss och sov en dag i lägenheten , men vi sov två nätter. :)
Och i dag så shoppade vi men jag köpte bara en keps för jag var trött , vi hade gått två hela dagar..
(Jag lägger upp bild på kepsen)
Så jag ville bara hem och villa..
Men nu är vi hemma och är så nöjd med min keps! :D
Det kommer bilder på några museum!
Herrå! ;)

Av Elina Gustafsson - 24 juli 2013 21:57

Hej hej!
Måndag , Tisdag , Onsdag har jag varit i Stockholm på massa museum.
Vi har gått på Naturhistoriska , Cosmonova , Skansen , Vasa museumet , Nordiska , Slottet & Aquaria vatten museum.
Vi hann så klart inte alla på samma dag så vi sov över i vår lägenhet.
Våra kusiner följde med oss och sov en dag i lägenheten , men vi sov två nätter. :)
Och i dag så shoppade vi men jag köpte bara en keps för jag var trött , vi hade gått två hela dagar..
(Jag lägger upp bild på kepsen)
Så jag ville bara hem och villa..
Men nu är vi hemma och är så nöjd med min keps! :D
Det kommer bilder på några museum!
Herrå! ;)

Av Elina Gustafsson - 13 juli 2013 13:49

Hej , asså jag har försökt 3 gånger att lägga upp alla bilder men det går inte nu kom bara några bilder upp.. :(
Men jag försöker lite senare igen..
Herrå.

Av Elina Gustafsson - 13 juli 2013 13:42

Hej , nu ska jag visa ALLA sakerna som jag köpte på Ullared!
Jag hoppas att ALLA saker är med nu om jag inte har glömt något..
Men den sista bilden är 2 Justin Bieber affischer så ni vet. :)
Jag kan ta kort på Justin affischerna när dom är på väggen! :)
Var så trött igår när vi kom hem så jag la ut bilderna i dag i stället!
Men hejdå! :D

Av Elina Gustafsson - 11 juli 2013 18:17

Hej jag la ut ett inlägg på sakerna jag hade köpt på Ullared men alla bilder kom inte fram!
Hahaha!! :D
Jag lägger upp ALLA bilder när jag kommer hem i från stugan så vi får upp alla bilder , haha! :)
Men hejdå!

Av Elina Gustafsson - 11 juli 2013 17:49

Hej , nu har vi kommit till vår nästa stuga fast på Ullared! :)
Visar allt vad jag har köpt!
Sista bilden är Justin Bieber affisch!
Kommer köpa mer i morgon! :)
Om jag har glömt något så visar jag det i morgon med dom andra sakerna.
Herrå! :D

Av Elina Gustafsson - 11 juli 2013 08:57

Hej , nu ska jag berätta om när vi skulle åka till vår stuga!
Vi stannade lite på vägen.
På stan var det polka grisar över allt.
Visar bilder på hur mycket polka grisar det var! :D

Av Elina Gustafsson - 10 juli 2013 22:19

Hej , jag kunde inte blogga när vi kom fram för jag skulle ta massa kort och sen hade jag ingen ladd kvar i mobilen så jag lägger upp bilderna upp nu..
Men när jag kommer hem från Ullared i morgon så ska jag ta kort på allt jag har köpt! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards