nalie

Alla inlägg under juni 2013

Av Elina Gustafsson - 29 juni 2013 23:24

Hej hej , idag har jag varit på trav med hela familjen!
Marina och Amanda följde med oss.
Har tagit några bilder på hästarna.
Alicia , Marina och Amanda ville springa i några bollar , men jag ville inte så jag tog kort i stället! :)
Alicia och Marina sprang i en blå boll och Amanda fick vara i en genomskinlig boll.
Jag och syrran Alicia råkade bli med i tv! xDD
På hem vägen så köpte vi en varsin mjukglass! :P
Kommer visa bilder på hästarna , glassen , bollarna & när vi blev med i tv! :O

Av Elina Gustafsson - 22 juni 2013 22:16

Hej nu är jag hos Marina!
Vi tältar på Marinas tomt.
Det är första gången jag tältar så det här kommer bli jätte kul!
Ätet godis och spelar data!

Charlie har provat buren för första gången idag!
Han har inte lärt sig att gå ner för trappen i buren än. :)

Av Elina Gustafsson - 21 juni 2013 16:40

Hej nu är vi hos mormor och morfar och firar midsommar!
Vi har ätit sill och potatis och sen ska vi äta jordgubbstårta!

Pappa har byggt en ute bur till Charlie!
Den blev jätte fin.
Det är två våningar.
Glad midsommar!

Tog en bild på min krans (hår)

Av Elina Gustafsson - 20 juni 2013 19:47

Hej idag har jag , Marina , Alicia & Amanda vart!
Alicia jagade mig så jag hoppade i poolen med kläder!! xDD

När jag ändå var i där så passade jag på att simma runt lite.

Och det var inte första gången jag badade med kläder i den poolen.

Vi har faktist köpt den för en vecka sen och har badat där 3 gånger med kläder.

En gång skulle jag hjälpa Wilmer min lillebror i poolen och då ramlade jag i.

Sen en annan gång så kärde vi vatten krig och då ville jag inte bli blöt av Marina som hade vatten slangen...

Och då hoppade jag i!

Det var 21 grader i vattnet.Och nu är det 22 grader! :P


Kommer blogga mer i morgon!

Herrå! <3

Av Elina Gustafsson - 13 juni 2013 14:39

Hej , nu har jag sommarlov!
Det känns JÄTTE skönt.
Nu ska vi äta jordgubbstårta.
Hoppas ni får ett bra sommarlov! ;)
Hejdå! :D

Av Elina Gustafsson - 5 juni 2013 15:24

Hej nu har jag kommit hem från skolan, det var kul att sova i klassrummet.Tog en Hawaii pizza!
Det var gott.Dansade och lekte lekar.
Bowlade också.Sen dagen efter asså i dag så cyklade vi till scoutstugorna.
Spelade fotboll och badade.
Sen cyklade vi till maten , och sen till slöjden! Blev en jätte lång dag! :)

Av Elina Gustafsson - 4 juni 2013 15:48

Hej idag ska jag sova över i mitt klass rum!Kommer bil jätte kul.
Vi ska boowla äta pizza och ha fets i klassrummet sen ska vi kolla på film!
Hejdå måste cykla! ;)

Av Elina Gustafsson - 3 juni 2013 21:09

Hej idag har jag och min klass badat på stranden.
Det var jätte kul , sen såg vi att en orm var i vattnet så alla hoppa upp ur vatten och alla tjejer skrek och sen var det en kille som kom. Han tog en livbåj
och slog ormen så den skulle dö!
Jag blev as rädd så jag gick bort där ifrån och tänkte den är nog död nu.. ;(
Jag blev ganska ledsen för jag tyckte synd om den..
Men sen kom Tone och sa att den var inte död än!
Hon sa att han ska kasta en jätte stor sten på ormens huvud!
Jag tyckte det var AS TASKIGT av den där killen att döda den..
Men sen försökte jag glömma att en orm hade vart där och hade ändå kul!..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards